Wednesday, March 4, 2009

Tag dr fizanordin,amy ,alongroz, k.zai & ustaz yeop..

TAG diterima dari fizanordin, amy german, alongroz (terbaru dari k.zai & ustaz yeop..hehehe).. baru skrg berjaya wat..jgn mare ye!
Rules of the tag:
1)Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
4)give it to 10 frens of yours

10 perkara yang sangat i harap utk besday ku adalah:
1)candle light dinner bersama insan tersayang..sapa lagik klu bukan mr hubby tercinta!(macamla kitorang ni romantik sangat...berangan je lebih)
2)bershopping sakan bior mr hubby yg bayarkan..
3)jam tangan baru sbb jam tangan yg pakai skrg ni dh berusia lebih 10 tahun u!
4)buku masakan terbaru dr martha stewart spt yg JEE72 dapat aritu! mesti mahalkan harganye!
5)melancong berdua2an je ngan hubby..
6)rantai@gelang tangan diperbuat dari emas putih..
7)handbag baru dr beverly hills tu..dah tgk aritu mmg mengancam tul..reganye pun mengancam sama...alahai..
8)iphone baru..
9)nak mr hubby masakkan yg spesel utk dinner nnti..dia ni pandai gak masak tapi rasanye dh lama kita x makan food dr airtangan hubby ni..so nk wat special request dr cikabang nn
10)nak terus diberikan kesihatan yg baik dan awetmuda selalu...apalah produk kecantikan yg sesuai utk usia akak yg masukkategori lanjut ni ek! bior nmpak kembali muda remaja..hehehe!

hah selesai....nama lagi 10 orangtu adalah spt dibawah...klu dh terkena sebelum ni..nasib arr!

1) mariazaima
2) fiza dj
3) ton
4) siti
5) seri
6) mawar merah
7) dhill
8) cikmanggis
9) cheqna
10) ain

cergas, cergas..cergaskan diri anda utk wat tugasan ni ye!

3 comments:

ain said...

kena lagi...hihihi

Mawar Merah said...

alamak ina, aku mana penah kena tag ni, nanti aku wat ekk!!!

inahar ali said...

ain..beselaa..hehe!

mawarmerah..aik masa ni la hang nk berlatih wat tag..kuikuikui!!