Friday, February 27, 2009

M.Nasir Oh M.Nasir!!

yahuuu...saje jer nak bagitau korang bahawasanya yg kita dapat cuti satu ari esok minta dr.aida tolong ganti sebab nak pi tgk konsert penyanyi pujaanku sifu M.Nasir sok malam di Istana Budaya...aduh tak sabar rasanya nk tunggu malam esok!! so korang jgn jeles ek!! esok akak akan update citer pasal konsert tu..insyaallah...Tungguuuuuu!!!!!

7 comments:

Datin El said...

nak ikot..

ain said...

nak ikut gak

inahar ali said...

datin el..sori dh terlambat..tiket soldout! hehe..

inahar ali said...

ain..pun dah terlewat..aiseyhman! klu x boleh gi ramai2 ek! mesti bestkan...

Asyafiah said...

nanti jgn lupa post cerita tntg kehebatan sifu ye kak....teman xdan nak g IB. Jauh dari KL...

nabella said...

Teringat masa student dulu..hampa p tgok konsert Zainal Abidin...Ina,hang ni cm dulu jugak..happening jer..tu yg best!!Anak2 hang angkut jgak ke..ke dua-dua ang jer..

inahar ali said...

asyafiah..memang hebat giler sifu kita ni..x pegi rugi wooo!

cheqna...alaa aku tetap akula cheqna..makin tua makin perasan muda...hahaha! tapi pagi ni bangun tidur abis sakit seluruh badan ku mungkin terlebih tepuktangan malam tadi...hahaha!