Wednesday, April 1, 2009

Nasi Ayam Lagi...



Hari ni..keje half day je kt my friend punye clinic..dapatla masak2 sikit..so arini atas permintaan my kids ..wat nasi ayam lagi..jgn mare..hehe! resipi sila klik kt sini.

12 comments:

Tukang cerita said...

Ayam tu nampak yummy lah kak....

cikmanggis said...

lapar lapar ari ni cikmanggis makanroti je!

Batrisyia delights cake said...

tak sanggup ku menatap peha ayam tu..bole bygkan kesedapannya..

inahar ali said...

nurul..sonang je masak ayam tuh..nurul pun leh wat!

cikmanggis..meh masuk umah kita mamam sama2 ek!

siti..alahai..siti masak lg terrer..msti lg sodap!

ain said...

kak Ina...mintak le sepinggan, syok betul tengok ayam kak Ina la!

LiNda said...

Anak2 sy kalu dpt ayam tuh, takde baki dah.. semuanya licinnn.

Datin El said...

inahar kalau nak mamam ngan cikmanggis ajak lah kita sekali eh cantiklah inahar spek pancasitara tuh..bolih pinjam.

Suzi said...

kak ina...mcm janji je kita, semlm pun saya masak nasi ayam gak....

inahar ali said...

ain..nasi ayam dh tinggal tulang daa..hehe!

linda..tq mai umah akak..hehe..mmg bebudak ni suka makan ayam kan!

datin el..spek pancasitara tu..dak fiza punya..muahahaha!!

suzi..sehati sejiwala kita nmpaknye! hehe..

somuffins said...

Tak boleh lama2 kat umah awak sebab selalu dipaksa keluar. Why? I heran gak... System failure kot?

nabella said...

Salam..Ina..aku okay lagi..tenaga dah kureng la..nak bawa perut ni yg tak larat..kalau boleh gilir2 ngan hubby kan best..ari ni dia bawa..suk aku bawa..Ha..ha..ha..

inahar ali said...

somuffins..i dah jawab dh pasal asik kena tendang tu kt blog u ye!

cheqna..kahkahkahkah!!betui5x !!