Wednesday, March 31, 2010

MENU ARINI..



salam seme..tuanrumah kembali memasak w/pun penat kenduri tak abih lagi..huhuu! korang layan ler lauk arini ikan siakap sweet sour & kari ayam..


**pssstt..jangan marah ek..sempat lg wat kuih bakar pisang semalam sbb tak puas makan aritu..hehe!! korang yg lom wat kuih bakar nih mmg rugi wooo!! sbb sedaap banget!!! timokacih sekali lg kt cikgu dzana yg berkongsi resepi marbeles nih...okay tuanrumah nk anto anak pi skool lak..daaa!!

6 comments:

kakchik said...

salam inahar. semuanya nampak sedap tapi kakchik paling teringin nak rasa siakap sweet sour. lauk ayam dah puas makan. kecur air liur tengok siakap tu.

Datin El said...

salm inahar..tahniah ye dapat adik ipar baru..kite datang ni bawak pinggan besar nak ngecek lauk n kuih awak tu..sedapnye nyum.nyum

cikmanggis said...

salam inahar..wah dapt adik lagi ya..cm tak masak hari ni,minta kuih tu 4 potong hehe

maz said...

kita mai nk tmpang mkn lauk2 kak yg sdp2 tu..kat rmah kita asik msk kicap je...huhu..

Fimère said...

très appétissant, j'adore
bonne journée

inahar ali said...

kakchik..mmg lauk siakap nih kesukaan family!!

datinel..nk kecek lauk ngan kuih..terlewat sudaa!! hehe tp kuih bakar tu datin mesti try tau..cedap banget!

cikmanggis..kuih dh licin kak sbb sedap bangst jd cepat abih! huhuu..

maz..masak kicap pung best aper!!anak akak seme suker lauk kicap.

fimere..thanx..ur food are definitely more delicious!