Sunday, May 31, 2009

ROTI & ROTI LAGI!!!

Haha..lama x wat pizza..so arini projek pizza lak! hehe..alang2 wat roti pizza tu apalagi siap wat pelbagai jenis roti yg lain gak!! jgn mare!!! layaaannn....huhu!


12 comments:

سيتي هدايه said...

huwaaa;p
sedap nye...jadi lapar lak.

blogresipi said...

Wah macam-macam roti ada... yang paling best gambar yg last skali tue :)

MaNjE said...

wah akak..
sekali meroti, macam2 jenis
roti keluar~

Datin El said...

inahar..mak ai.. byknye..nak sikit..tengah lapo giler nie..

mummyseri said...

kak inahar..semua sedap roti2 yg akak bikin tuh..iskhh bile la seri pandai wat nih...:)

vee said...

wah kak ina..meroyan v tgk roti2 n pizza akak ni tau..

LiNda said...

sukaaaa... masuk dapur neh .

Boleh cuci2 mata - saya vote pizza okeh !
Boleh test idung - kot2 ada bau yg sedap2 tuh.
Boleh test tinge - Layan lagu Faizal Tahir !!

dan ...

Telan air liur - Semuanya saya nak. hehehhe

domestic engineer said...

Kak Ina, I give 5 stars to all your roti n pizza...cantik bangat, mcm kat kedai je. Klu dpt rasa kesedapan roti2 tu sy tambah lg satu bintang he he he...

ain said...

aduhaiii...dah mcm kat bun cafe dahhh!!!! nak berjiran sebelah umah akak le..weeknd je boleh hulur mangkuk kosong.hihi

mama Tiara said...

aduii..sodapnya tgk.banyak tu..bg lah kat sy ckit. sy tak pandai buat roti

kakchik said...

salam inahar, wah-wah... bestnya pizza dan roti... semuanya jenis yang kakchik suka makan terutama yang atas sekali dan bawah sekali. sedapnya... seronoknya orang ada BM senang nak buat roti

Aishah@Ariffin@Aqil said...

wahhhh akak...semua menggoda tu...jom tukar ngan kek coklat...