Saturday, May 9, 2009

HAPPY MOTHER'S DAY!!

Salam everyone..terimakasih bebnyk wat kengkawan yg telah menganugerahkan berbagai kad ucapan hari ibu yg cantik2 banget!! Sempena hari ibu nih..kita pun ingin mengucapkan SELAMAT HARI IBU buat semua geng blogger yg juga merupakan para supermoms hebat yg sentiasa akan menjadi ibu kesayangan buat anak2 tercinta. tak lupa untuk MAK tersayang..u will always be my everything in this world..love u so so very muchhhh...muaaaaahhhhhh!!!!



semua kad cun diatas adalah pemberian Ika ..berderet u!!



ni lak dari ultramama..beserta puisi indah..really love it!!


kad jemputan untuk minum teh sekali di garden rumah nekPP sempena hari ibu..hehe!




ni lak kad dari rumah lindafendi...comel sgt!!


ni lak kad dari rumah kak ina kl & juga ika... tocehtoceh!!


Kad dari Farah mommyotai....cayang die!!

So kepada kengkawan yg juga para ibu sekalian dijemput membawa balik kad2 ucapan yg kiut miut kat atas ni ye! semoga kita akan sentiasa menjadi ibu yg terbaik buat anak2 ye!

10 comments:

ain said...

banyaknya kadddd!!!!!sat ekh...nak balik lori bakul jap..byk nak kena nagkut nih.hihihi

MaNjE said...

Happy Mother's Day kak..
best nye ade hari ibu..
cam manje ni belum bleh celebrate lagi..
cuma tgu hari guru aje next week..
hihihi~

VG said...

Happy mother's day to you too Inahar. Congrats on all your cards and thank you sooooo much for passing them on to me. I love you! Hugs and Kisses, Vin.

vee said...

Happy Mom's Day Kak Ina..
Hopes u'll always be a wonderful mom to ur kids..
Dpt hadiah apa ari ni??

drNO said...

happy mother's day sis...
i'm sure u r a great mum...

Ida said...

happy mother's dayyyy :)

Suzi said...

kak ina...happy mothers day juga utk kak ina...moga kita jadi ibu terbaik dan anak yg tebaik...:)

cikmanggis said...

selamat hari ibu inahar!..ibu yang paling best in the whole world! dimata anak-anak kita kan!

Siti @ nurie said...

akak...tima kasih...byknyer kasi kad....ape pun..SELAMAT HARI IBU utk akak..

Tukang cerita said...

Salam kak...

kak...
Selamat hari ibu...
sori,
lambat wish...

Didoakan akak menjadi ibu dan isteri mithali...
aminnn...

:)