Thursday, May 7, 2009

Chocolate Cake....

hehe..ni kes kempunan tgk kek cekelat umah ain pg tadi..apalagi..petang tadi pun startla projek kek cekelat lak!! pastu malam ni tadi baru bikin krim cekelatnye!! yuhuuu...layaaann!!!


13 comments:

Hati Kristal said...

Fulamak sedapnya...tengok krim coklatnya, aduh!!!! meleleh airliur.

nekPP said...

kak inaaaa nie..wa punya febrettt plakkk...post aaahhh siniii sekitttt ;p

domestic engineer said...

Lelehan coklatnya sgt menguja! Apsal Kak Inahar x link je resepinya kat sini..

ain said...

wahh...akak nyer topping lagi meleleh2 dari saya punya...mcm lagi sedap nih!nak buat lg laa...

vee said...

kecur tgk kek coklat tu kak..lebih2 lagi tgk topping dia meleleh camtu..I love choc cake!!

LiNda said...

akak ngelat...
tunjuk sepotong jekk. Mana yang lain2 potong tuh ??? takkan dah abis kot... hua....

mawar merah said...

ina, masuk umah hang buat aku meleleh ayaq lioq jer....cuma leh tengok, tak leh makan. nak wat sendiri tak dak kekuatan dan kepekaran.

MaNjE said...

owh kek coklat...aii kena tutup
mata nih..on diet..on diet~
hiihii

cikmanggis said...

adoi...tak tahan selera ni ...sedapnya...

ZaiY said...

salam kak ina..
topping yg meleleh tu buat air liur sy pun melelh gak..thanks utk ucapan tu kak, selamat hari ibu juga buat kak ina ye.

inahar ali said...

salam seme..hehe!korang layan mata je la ek! asal jgn ada yg kempunan udahla..hehe!

Idayu said...

fuhh..feveret ni kak.:)hmm..mmg jamu mata jela.kikikih

inahar ali said...

salam ayu..hehe..ha..ah..layan mato jelaa!keknye pun dh abihhh!!