Wednesday, October 26, 2011

MENU ARINI..

Meh tengok menu pn.doc rini..sempena cuti deepavali nih..kita masak yg sempoi jek tp anak2 suker!! jom zaass....

dh lama x masak sup..sup ayam hadnyai nih mmg sedap wehh!! resipi boleh tgk sini..


digandingkan lak dgn sayur goreng taugeh&kucai serta ikan masin..fullamak..bertambah 2-3 pinggan uu..hehe!! jgn lupa wat sambal belacan sekali ek..bg lg kick..huhuu!!

wokehh uollss!! kita nk ucapkan selamat bercuti & happy deepavali wat semua penganut agama hindu di negara kita yg aman makmur nih..daaaa!!

11 comments:

ain sweet thots said...

isy akak ni, wat org tingat sup ayam hadyai tu jer. ;-)

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Yang simple tu la sedap

Ida,Japan said...

mabelessx3,,,nasi boleh tambah2 ni

tun_telani said...

sarawak x cutii.. huhu..
sedap sup ayam hadnyai tu. tun pernah try.. kombinasi sup ayam + ikan masin mmg terbaik! makan kompom licin!

inahar ali said...

ain..kalu teringat kenala wat..hehe!

kakros..betui tu kak..bior simple asal sedap kan!

ida..mmg mabeles banget! nasi akak tambah 3 x..psstt!! hehe..

tun..la x cuti diwali ke kt sarawak? cian dier..meh makan sup ayam nih nagan akak ek..hehe!

Mieza said...

kak ina cayang, tang ikan masin tu mieza tak tahan kak...lebih2 lg bila ada bawang goreng mcm gitu..mieza ni org kg..jd selera pun ala ala kg juga hehehehe

hazila said...

Kak ina,
ikan masin tu yg buat tambah nasi 2,3 pinggan kan...

inahar ali said...

mieza..semua owg pun asal dr kampung..betui x?? hehe..

hazila..betui..betui.betui..betui!! hehe..

cik cek said...

Menu simple yang sedap...:D

openid said...

Salam kak inahar cayang...
Akak apa khabar? Kita mai malam2 nak makan ikan pekasam tu.aduh memang 2-3 pinggan ni. Kalo ada sambal belacan lagi ler... Hmmmm telan air liur dah berapa kali ni.huhuhi
Ijan

inahar ali said...

cik cek..simple but sedap..hehe!

ijan..terliuq jgn sampai kempunan ek..cian die..nk akak post ke ikan masin tuh??