Sunday, October 9, 2011

AL FATIHAH...

Sesungguhnya kehendak Allah telah berlaku ke atas hambaNya , sepupuku kekanda Hjh Latiffah Affindi, seorang guru di Sekolah Men Sains Raub Pahang telah kembali mengadapNya pada jam 3.30 pagi 8.10.2011 di Hospital Temerloh. Dan telah selamat disemadikan di Tanah perkuburan Arwah suaminya di Raub Pahang.
Allahyarhamah seorang ibu yg penyayang...seorang guru yg dedikasi ..seorang khalifah yg bertanggungjawab dan prihatin..pemergian mengejut beliau amat ditangisi semua..Allahyarhamah telah meninggalkan ramai insan berguna.
T
akziah buat Maklangku sekeluarga..juga anak2 allahyarhamah ..diatas pemergian ibu tercinta..setiap yg bernyawa akan menghadapi saat itu dan tak terkecuali kita..moga tabah menghadapi ketentuanNYA.. moga ALLAH mencucuri rahmat ke atas rohnya...amin! Alfatihah..

16 comments:

Fauziah Samad said...

alFatihah dari Kjee sekeluarga. Moga anak2 Allahyarham sabar menghadapi dugaan getir ini. sesungguhnya Allah swt lebih menyayanginya. Moga roh allahyarham diletakkan di sisi mereka yang beramal soleh. Amin.

Anonymous said...

Al Fatihah. Semoga rohnya dirahmati Allah dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman. Amin.
Ijan

HomeKreation said...

innalillahiwainnailaihirojiun.... al-fatihah buat allahyarhamah.

Acik Erna said...

Alfatihah..dan salam takziah buat keluarganya.

Cheq Sue said...

takziah buat akak sekeluarga...semoga tabah menghadapi dugaan ini

anymz said...

takziah dan al fatihah dari akak sekeluarga dan semoga keluarganya tabah menghadapi ujian ini..:((((

Mat Gebu said...

salam takziah untuk keluarga arwah..Al-fatihah moga roh arwah dicucuri rahmat.....aminnn.

cik cek said...

Al-Fatihah....salam Takziah buat keluarga Allahyarhamah...semuga rohnya dicucuri rahmat serta ditempatd=kan dalam golongan org2 yang beriman...

Nadz Nazharzan said...

Al-Fatihah utk arwah. Semoga ditempatkan dikalangn org2 yg beriman.. Harap semoga yang ditinggalkan terus tabah meneruskan kehidupan walaupun sedih dengan perpisahan ini..Insyallah..

mamazieza said...

AlFatihah .... semuga ditempatkan bersama2 org2 yang beriman.. InsyaAllah...

Nur-nba said...

Salam takziah buat keluarga arwah. Semoga tabah dan sabar di atas ujianNya. Al-Fatihah untuk arwah.

dZana said...

slm takziah doc.. smga rohnya dicucuri rahmatNYA.. alfatehah.. amin..

Sue @ Nenie said...

Assalamualaikum Kak Ina.. Salam takziah buat akak dan keluarga arwah sepupu akak...Semoga rohnya tenang dan ditempatkan bersama-sama insan terpilih di sisiNya...Al fatihah....

Ummi said...

Salam takziah dari Ummi buat keluarga arwah dan juga Ina semua...moga semua tabah dgn dugaan hebat ini...Amiinn... Al Fatihah.

Mieza said...

Kak Ina..salam takziah dari mieza sekeluarga..semoga roh kakak pupu kak ina ditempatkan bersama golongan yang dirahmati Allah selalu..Amin

inahar ali said...

thanx all 4 ur doa's & prayers..amin!