Friday, July 10, 2009

sekitar dinner besday kak ayin!

ni haa baru nk update foto2 masa besday kak ayin aritu! kebetulan lak my sis didik dan anak sedara ayis pun besday lam bulan julai gak..jadi potong besday kek sekali la! korang layan je la foto2 ni ek..we all makan2 kt restoran selayang utama (depan selayang mall) sedap & murah..hehe!!

kat bawah ni lak gambo2 sebahagian dari food yg sempat disnap! lihatla kek stoberi yg ku buat itu..mmg sodap sgt bila dh dikenakan ngan whip krim serta stoberi filling! ekeke..

7 comments:

mawar merah said...

Ina, yg pakai baju merah tulis 'seed' tu sebijik mcm hg...ker tu hg betul2. Kalu betul kira awet muda la hang.

ain said...

bestnya makan2 kak!!!

psst...romantiknya parents kak Ina. suka tengok!!

CikMin said...

harus kan tuan amik gambar x enterframe....xpe..nnt bulan 8 dpt gak cikmin tgk kak ina yg jelitawan ni ha...

inahar ali said...

packyyy..pandai jer hang..itu adik aku ler..mesti le muka sejibik..hahaha..apo nk kato satu acuan..heheh!

ain..my parents mmg romantik tahap maksimum..hehe!!masa muda2 dulu xler cam la ni! makin tua makin mengancam auww!

cikmin..eh makyung ikut ke pi jakarta nnti?? yeahhhuu bestnye!!x sabar nk jumpaa..

blogresipi said...

Wah ramainye... angkut kek bawak pegi kedai ye kak... best la makan ramai2 camtue... terasa besday party nye..hehe

nekPP said...

yummyyy..BELATED BURFDAY TO K AYIN!

cikmanggis said...

wah..anak dara dah besar tu...meriahnya