Sunday, July 8, 2012

PULUT & PULUT LAGI...

 pulut cawan manis

pulut kelapa ikan masin

Assalamualaikum dan selamat berhari minggu wat semua ya! alahai jangan marah ye uolls..pn doc masih lagi demam pulut tak habis2 lagi..hehe! kali ni kita tanak pulut pastu sebahagian nye kita gaul ngan gula masa panas2 tu kemudian kepalkan bentuk bulat ke cawan ke dan salut ngan kelapa (telah campur sikit garam ye) di bahagian luarnye..maka jadila pulut cawan manis. lebihan pulut tanak yg plain tu lak kita makan ngan kelapa & ikan masin lak..okay tak?? fuhhhh..sedaap wehh tp ngeri gak takut sakit pewut kembong lak pasnih..huhuu!!

8 comments:

Asyifa Mustaffa said...

Pulut is my peberet kak...masak ler gaya cmne pun...tp klau da nmanya pulut...huhuhu...mmg terangkat lah !

♥LOVE2COOK MALAYSIA♥ said...

Hello dear...how are you kak? Wah ada pulut...besnya! Joining for lunch :)

inahar ali said...

asyifa..mmg feveret akak gak pulut nih..xkisahla pulut nasi ke @ tepung pulut wat kuih..semua pung sedaapkan!

love..helloo..i'm fine tq! jom laa join akak mamam pulut..hehe!

Azie said...

Ini memang feveret saya utk sarapan. dapat ikan kering plater lagi sedap. tak tahu apa nama ikan kering ni kat tempat lain

Sari Yusa Ibrahim said...

dah lama tak dapat makan pulut macam ni, sedapnyaaaaaaaaaa..

inahar ali said...

Azie..mmg betul mkn pulut ngan ikan kering mmg terangkat woo!

Yusa..mmg sgt sedaaaaaaaappp pun kan..hehe!

blogresipi.com said...

Salam Pn Doc,
Amboi demam pulut dia... Tu ikan kukus goreng ke tu? Waaaa.... Sedappnye.

inahar ali said...

Ijan..pulut mamam ngan ikan masin fuhh mmg sedaapkan!