Thursday, June 17, 2010

REUNION MEDICUSM92 @ AWANA KIJAL

Salam bersiaran kembali wat semua ye!! alahaaii..rindu banget kt korang..lamanye tuanrumah menyepi kan!! ekceli bukan menyepi tp sebenornye sibuk banget dgn berbagai hal..ni pun baru jek balik dari Trengganu sbb menghadiri majlis reunion exmedicusm92 dari 11-13 jun 2010n di awana kijal resort..sebelum ke trengganu aritu..kita sibuk dgn segala persiapan..almaklum ler jd AJK x rasmi..so mcm2 hal yg perlu dibereskan..aduss!! mmg penat giloss..tp kepenatan tu hilang separuh bila dapat ketemu balik kengkawan yg dh hampir 20 tahun x ketemu..alhamdulillah..our first reunion nih rasanye telah berlansung dgn amat sukses dan meriah!! rasa mcm x nak balik kl lak sbb x puas ngobrol & layan segala gosip yg berlaku selama 18 tahun..huhuu!! okay ler..ni kita dh statbertugas kembali..so x sempat nk berciter panjang2..korang layan je la dulu foto2 nih..kalu nk tgk lg bnyk ada kt FB kita..adiosss!!
















8 comments:

kak ina kl said...

salam puan doktor..walaupun penat tapi berbaloi kann

kak ina kl said...

akak nak tergelak bila baca kata tak nak balik ke kl...ishhh memang betul tu..klu jumpa member lama memang banyak yang nak diceritakan.

inahar ali said...

kak ina kl..mmg berbaloi2 kak..seronok sgt!! masa nk berpisah tu mmg mcm nak nangis..x tau bila lg dpt jumpa diorang!!

Kakasma said...

Ina,
akak dulupun penah gader2,tak cukup nak berceritakan..eee mmg seronokkan..kalau dah seronok gitu mesti tak hingat duniakan..kan..

inahar ali said...

kakasma..makbapak seme x hengat dunia..anak2 tongganglanggang dh x peduli..hahaha!!

Deliah's Deli said...

salam kak inahar...rindunyerrrrr kat akak :) best yerk dpt pi reunion lps 18 thn x jumpa knkawan...pas tu tgk masing2 dh berubah rupa/saiz n dh jd mak/ayah n dah tntu bnyk nostalgia-happening seh!

somuffins said...

Salam ;-)

Seronoknya bercanda ditepian pantai ;-)

inahar ali said...

deliah..mmg parah bila dh berbelas tahun x jumpa..ada yg menten..ada gak yg dh x berapa nk kenal..rasa x nak balik dah..haha!!

somuffin..mmg seronok banget bercanda sambil nergosip bagai..huhuu!