Tuesday, October 6, 2009

DATING NGAN ROS TOKYO LAK!!

Ni haa baru sempat nk updet citer dating ngan ros tokyo hari sabtu lalu! Kami bertemu di restoran rasa nyonya penang, wangsa maju..ros bersama anaklelakinye anas dibawa oleh kak ham jumpa kita di wangsa maju..tak lama pastu kak intan lak sampai dari kampung(balik kenduri kahwin sedaranya) terus join kitorang! memang seronok banget! x sangka kan perkenalan dialam cyber membawa kepada pertemuan depan mata yg lebih bermakna lagi di alam realiti..mmg baik sangat si ros nih! sopan santun orangnye..hehe..anak sapa la kan!!! untung suami ros dapat isteri yg baikhati,sopan santun dan paling penting pandai betul memasak!! akak betul2 salute kt ros ni tau!!!betul x kak intan & kak ham ..kan..kan..kan!!! hehe..pepun rasa cam sekejap je jumpa aritu x puas la! harap2 dapat jumpa ros lagi ye di kemudian hari klu ada rezeki..mana tau kitorang lak tercampak di bumi tokyo nnti..lehla menumpang kt umah ros lak..okay ke?? hehe...moga2 doaku termakbul..aminn!! insyaallah ye ros..tqvm for everything ye!! muaaahhh!! timokacih gak wat kak ham yg sudi mengambil dan menghantar ros balik ke umah abangnye di ceras nun!! mmg best kak ham nih..peramah sangat! kepada kak intan lak....tenkiu atas pemberian gift tu ye!! love uolss!!


9 comments:

blogresipi said...

Asik gambar orang lain saje.. gambar tuan rumah nye maneee???? heheh

Datin El said...

kita tumpang seronok jelah...a'ah gambar dia takde..tak aci tau..

ain said...

seronoknyaaa!!!! ye lah...mana gambar tuan umah yg comel lote ni..??

Fa'e said...

wah! bestnyer dpt gader2 cam nie... jelesnya! agaknye bila pulak erk kita dpt gader2 ngan rakan cyber ni.... insyaAllah suatu hari nnt akan tiba, amin...

amboi...cik ros kita tu lama betol balik bercuti! sakan beraya kat msia...

hana said...

haah la... tumpang sonok jerk la! k.ina sentiasa dbelakang tabir! hehehe

ima said...

wah...seronok ye jumpa kawan blogger...

cikmanggis said...

wah seronoknya jupe geng..tadi singgah rumah ina kl..dia pun jupe geng gak..jeles nya

rapheydhillo said...

mana gambar tuan rumah ni..

kak ina kl said...

salam..tenguk tu ina..semua nak tenguk muker glamour kamu tu...

best kan dpt jumpe member dari jauh kan..