Tuesday, October 16, 2012

Sekitar HALFEST @ PWTC 13 Okt 2012

Assalamualaikum..baru sempat updet citer jenjalan di HALFEST 2012 @ PWTC hari sabtu yg lalu 13 okt 2012. macam2 adaaa..pn doc pun terjebak gak sopping mcm2 produk termasukla makanan,brg kosmetik,makanan kesihatan serta pakaian (pakaian renang muslimah utk anak juga) & tudung..adehhh terbang duit wooo!!! pepun jom kita layan mata tgk apa yg berlaku di pwtc aritu ye....










 
 demo masakan oleh chef zam & chef wan pun adaa..

 taraaaaaa..lihatla apa yg telah kubeli..huhuuu!!




 kek lapis sarawak yg pelbagai serta ciskek pun ada..

 produk sejuk beku..


3 helai tudung beli di pearl haya..mmg cantik banget!

 suplement kollagen brand rizq..baru 4 bulan dipasaran

 sabun kecantikan dibuat dari limau purut..

 kek lapis coklat crunchy..nampak x kt tengahnye tu ada choc crunchy..mmg marveles!!

 kek lapis asam manis

kek hati pari

Dah penat ronda2 kami pi ke the mall (seberang jalan pwtc) utk mengisi perut di restoran Chicken Hut.. makanan yg sedap, foodportion yg banyak serta harga yg sgt berpatutan..alhamdulillah..kenyang!! 


     

11 comments:

-gedek! said...

Ada dekat2 situ... tapi tak sempat singgah

Asyifa Mustaffa said...

Salam kak....
Alahai bestnya...klau sy duk kl...insyallah mmg dah terjah dah pwtc tu...teringin nak pgi...tp apakan daya...
X cuti sekolah buatnya....tu yg ssh skit tu....harapnya bole diadakan utk setiap negeri kan.....:)

inahar ali said...

gedek..sebaik x singgah kalu x melayang gak duit lam poket tuh..hehe!

inahar ali said...

ayifa..mmg best..lagi kalu dpt wat kt setiap negeri..meriah banget!

Qasey Honey said...

slm kak...wah best rupanya yea Halfest tu...ruginya xpegi..mcm ade tu...kna tgu thn dpn la kot...hihi...

inahar ali said...

QH..mmg best tau..rugi x pegi..nmpak gaya kena tunggu thn depan la pulak kan..hehe!

IRAKI said...

selalu telepas peluang...:-[

inahar ali said...

IRAKI..xper insyaallah nextyear dapt pegi ye!

Nur-nba said...

Wah Kak Ina borong sakan.. Tentu cantik tudung2 Pearl Haya tu... Memang suka tudung ni..

Kek lapis tu Nur pernah makan yang letak coklat MARS .. memang sedap.. Kalaulah dibuat kat JB.. alangkah bagusnya..

Nur-nba said...

Wah Kak Ina borong sakan.. Tentu cantik tudung2 Pearl Haya tu... Memang suka tudung ni..

Kek lapis tu Nur pernah makan yang letak coklat MARS .. memang sedap.. Kalaulah dibuat kat JB.. alangkah bagusnya..

inahar ali said...

nur..mmg best kan kek lapis mars..xtau nk cari mana pasnih..hehe!