Sunday, September 6, 2009

UDANG GORENG TEPUNG

Salam semua..ni mungkin n3 terakhir kita sebelum kita start cuti masak mulai esok..spt bese dh bermula rutinku esok keje pagi sampai malam spjg minggu..huhu! so arini layan request adam utk makan udang goreng tepung..kita wat 2 versi satu versi goreng tepung biasa..sebahagian lak salut dgn nestum di lapisan luar! perghhhh..mmg sodap esp yg salut nestum tuh! resepi sempoi jek..kemudian kita taruh nnti! so finally..ku akan merindui korang seme ek..jumpa lagi seminggu dr sekarang..daa! adiozzzz..

ni versi udang goreng tepung yg biasa

ni versi udang goreng tepung salut nestum..sedaap wehh!

13 comments:

ain said...

salm kak ina!!!! nak udang goreng nestum sikitt!!! sukaaaa!!!! esok keje sampai mlm lg ekh. siannya akakku ini la!!!

MamaFaMi said...

Memanglah sedap tapi bab nak kena celup celup pas tu goreng ni yang malas ni... Makan tu, rajin aa... hehehe...

Suzi said...

dua2 nampak sedap...memang sedap pun kan?

cikwan said...

yg nestum pon nmpk yummy la kak ina...yg tepong tu dh bisa buat..nk terai kt sini xde lak nestum...nntla kiter usaha cari..kekeke

HaSue said...

sedap ek kak?meh 5 ketul nak rasa...heee...
selamat bertugas ye kak...bila nak soping raya?hehee :D

MaNjE said...

nak rasa sikit kak..terliur nih memandangnye..

inahar ali said...

ain..cian kt akak kaan!!uhuuks..

mamafami..mmg maleh pun tp dah anak yg request..cian lak!hehe..

suzi..mmg sodap pun!

cikwan..apsal x de nestum kt sana ek?? meh akak poskan ye! hehe..

hasue..udah licin aarr!! tinggal ekor udang jek..huhu! sopping raya tunggu nextweek cuti ler jwbnye..

manje..dh abihla manje cayaang! alaa senang je watnye..hehe!

Ana Ali said...

curik udang seketul eks kak ina..hehe selamat bekerja eks...

mamaadam said...

Hai salam singgah... wah menariknya kat sini mcm2 makanan ada.. selamat berpuasa dan menyambut hari raya

rapheydhillo said...

salam,
terliur lak tengok udang tu.. dlm busypun still sempat memasak!

kakchik said...

salam inahar. hari ni dah tak masak kan? tapi resepi udang celup tepung ni memang dua-dua nampak sedap. budak2 memang suka ni. kami kalau nak buat ni kena beli banyak kilo la udang sebab peminatnya hampir seluruh keluarga, hehe. selamat bertugas ya.

blogresipi said...

Salam akak.. dah mula sibuk balik yer... kite bercuti tp tak nyempat sgt pon nk meronggeng umah kwn2... sejak adesi keciit ni program asyik tergendala jer..hahaha

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇