Sunday, September 6, 2009

EPOK-EPOK SARDIN..


Salam sekali lagi..huhu..baru sempat nk ngadap komputer nih! semalam kita x updet pun menu berbuka sbb maleh dan juga x sempat dek kerana kesibukan ngan urusan penting yg lain..so di tgh malam nan indah ni..kita baru sempat nk tunjuk menu berbuka tadi malam ye! menu bese2 aje tapi kita merajinkan diri utk mengelim ptg td..hehe! dh berkurun dh x wat karipap..td teringin lak nk makan karipap sardin so apalagi terus menguli dan mengelim dan akhirnya jadila epok2 sardin! alaa..resepi cam wat karipap biasa tu jek..nnti kita updet resipinye sbb la ni nk cepat..korang layan gambo je la ek!! adiosssss...

sambal sotong

ni lak ayam masak lemak..dh masuk tupperware nk bawa gi umah my mom..br teringat nk snap gambo..hehe!

7 comments:

mummyseri said...

kak ina..sama la plak kite pon mggu lepas wat epok2 sadin style bulat ni:) wat ckit je x smpt snap pon pic..

ain said...

rajinnya mengelimmmm!!!! sy klu buat karipap, kena pakai terap, klu tak ntah uper apa karipap tu sy kelim.hehehe

yummylicious-jun said...

uwaaa, seblom pose lagik dh ngidam nk mkn karipap sardin...sungguh mengguder kalbu. maleh tul nak wat...baru abis sahur ni, terliur plak..hahaha. tunggu angin rajin dulu..kalau k.ina wat lg bgtau, jun g ambik kt klinik. wakaka

cikmanggis said...

selamat pagi..dah lama niat nak buat karipap sardin ni..hari ni mesti buat ni

Datin El said...

salam inahar..ada lagi tak epok2 sardin tu bak 2/3 ketul nak buat buka karang..teringinlah pulak.

QueenJah said...

jemput kerumah aunty, Inn....

rapheydhillo said...

k.ina,
rajinnya buat epok2. saya sgt le malas di bulan puasa ni.. masak simpl2 je. Asyik2 roti john or cucur udang.. yg senang dan laju je mkn!