Friday, September 4, 2009

MENU SEMPOI MALAM TADI..


Salam..ni haa menu sempoi berbuka tadi malam..mee hoon goreng feveret seme anak2! senang kerja kita..hehe! lauk lain tu yg bese2 tp jangan mare sbb kita masak lagi beriyani kambing td siang..my hubby kata makan aritu x puas so arini die suh masak lg sebiji lauk beriyani cam aritu katanye..pulak daah! sedap giler katanye lg..huhu!(cikabe siap pi carrefour lagi siang td nk pi beli boar goat's rib meat)! sebab dh kena puji melangit tu terpaksala sang isteri tercinta nih masak lagi menu serupa (sebaik resipi tiru kt belakang peket rempah beriyani faiza tu jek..hehe) tapi gambo x amik sbb maleh menu ulangan je..! pepun..syukur alhamdulillah sbb berjaya lagi melalui satu lagi hari berpuasa dgn penuh nikmat dan kesyukuran..aminn!

11 comments:

ain said...

menu sempoi tapi seddaaapppp!!! sy suka mkn me hoon goreng!!!hari2 pun x pe.

Datin El said...

me hoon mmg kegemaran family ..sempoi tp sodap..

vee said...

akak...nak gak meehoon goreng mu itu..nmpk sungguh menyelerakan!!

Ms AiReEn MoHd said...

salam kakak,

sedap nyer eryn tgk meehun akak nih...sgt menyelerakan tekak tuk santapan nih...baksikit kak

Watierman said...

Salam Ina..akak pun suka menu sempoi ni..hihihi

MaNjE said...

wah bihun ngn beriani kambing...
sodap tu kak

naufalakifmila said...

salam kak...emm cedapnya bihoon spore nih..
napa x letakkan resipinya..??

cikmanggis said...

nampak sungguh lazat:)p yum yum

QueenJah said...

hurm...mmg rajin, MMG RAJEENNN..
SPRING SALUTE TO U...

rapheydhillo said...

nak kena try beriani kambing ni.. ikut je recipe faeza tu ya?

Zue Murphy said...

Lauk sempoi pun tapi loaded dengan sotong pelbagai, mesti sedap tu.