Tuesday, September 22, 2009

SELAMAT HARI RAYA UNTUK SEMUA!


Salam..memandangkan hari mulia yg tak berapa lama lagi akan menjelma kita ingin menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf jika ada terkasar bahasa atau apa2 yg menyinggung perasaan kengkawan sepanjang perkenalan di alam cyber nih serta dgn setinggi keikhlasan ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidil fitri yg mulia ini. Semoga bergembira hendaknya serta meriah sambutan raya kali ini. Jadi kepada kengkawan semua yg setia atau pernah bertandang ke rumah ku yg tak seberapa nih..diharap dapatla mengambil kad ucapan diatas sebagai tanda ingatan ikhlas dari kita sekeluarga untuk semua ye! Moga persahabatan yg terjalin akan berkekalan hendaknye..love u all so much!!

17 comments:

cikwan said...

kak ina.selamat hari raya.timekaseh kadnyer

kakchik said...

assalamualaikum inahar. kakchik terima kad yang cantik ni dengan gembira. selamat berhari raya. maafkan juga kelemahan kakchik yang jarang2 dapat menjenguk inahar. persahabatan kita amat kakchik hargai.

LiNda said...

Kak Ina sayang...

Selamat menyambut Hari Raya dari saya. Moga kita semua mendapt rahmat dariNya . aminnnn...

Fiza Nordin said...

salam k ina...

jemput ke umah sy gak amik kad ye...kad akak ni kite amiklah ye...tq akak cayang!rindu kat akak...lama tak dengar kabo...

somuffins said...

Salam Inahar. Thanks for the raya card. Maaf zahir batin n selamat hari raya to you n family.

mummyseri said...

salam kak ina..
seri dtg amek kad ni ye..lebiuuu kak
nnt amek kad kt uma seri gaks yer..salam aidilfitri wat akak sekuarga..jemputla dtg uma kat Muar yek :)

CT Delima said...

Selamat Hari Raya Dr Ina sayangggg. Ct memohon kemaafan andai ada tersilap kata terlajak kata tampa Ct sedari, harap maafkan ya. Selamat Hari Raya dari CT sekluarga buat Ina. rindu arrr....

rapheydhillo said...

k.ina,
salam aidilfitri.. thanx for the card. Nanti saya gantung kat umah saya pulak!

ain said...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI UNTUK KAK INA SEKELUARGA JUGA! MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!

tq kad raya tu, nanti saya amik n tepek. muaaahhsss!!

FiDa@aMiDa said...

salam kak ina..

selam ailditri buat akak sekeluarga..singgah blog ya amik kad raya..tq

blogresipi said...

Salam Kak Inahar.. kite dah amek n gantung kad raya akak nie... mekacih yer... selamat hari raya buat akak sekeluarga jugak... duit raya takde ke?hehehe

MaNjE said...

salam kak,
nnt amik kad ye..

allkmurni said...

tima kasih byk2 ye k.ina...selamat hari raye utk akak sekeluarga...sayang akak...

bintangku said...

Salam Lebaran Kak inahar dan keluarga..
klu ade terlanjur berbicara minta diampunkan.. khilaf menafsir minta dimaafkan.. saye manusia biasa, tak sempurna.. dan diharap kak inahar sekeluarga menikmati keindahan syawal dgn hati yg gembira sakan tanpa lupa kepadaNya.. hehe.. insyaAllah..

Minalaidilwalfaizin.. :)

yah said...

k'ina,
salamat hari raya utk k'ina sekeluarga.Semoga bergembira dihari raya

3E said...

akak....amik card kat rumah kita ya

kak ina kl said...

salam dan happy birthday..sedap ek kek lapis tu..nanti nak try lah buat..cam sedap aje..