Monday, August 9, 2010

OREO CHEESECAKE



TARAAAAAA....Oreo ciskek wat 2 hari lepas..dah abih puunngg!!! korang layan gambo je laa ek..hehe!!! resipi kat sini. adiosss!!

10 comments:

Ummi said...

Salam Ina,
Sedapnya OCC...dah nak puasa ni, kena rasa semua2 la eh..hehee...Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak buat Ina dan seisi keluarga, semoga kita semua mendapat barakahNya...Ummi mohon maaf atas segala keterlanjuran sepanjang kita kenal ni yea...

mas said...

sedapnya oreo ciskek....hu..hu..dah abis...baru nak minta sikit...

NiezaMan said...

Meleleh air liur tgk ciskek tu..
Nieza ucapkan selamat menyambut bulan puasa pd Ka Inahar & Family

izahdaut said...

kak dr..nak cikit kek..selamat berpuasa buat akak sekeluarga..semoga diberi kesihatan yg baik dibulan penuh barakah ini

openid said...

Salam Kak Inahar cayang..
selamat berpuasa buat akak sekeluarga... nak ciskek wat sahur.hehehe

Ijan

aidah said...

Salam Ina,
sana-sini nengok ramai teman2 dh mencuba buat oreo cheesecake ni. Bilalah akak nak membuatnya. Anyway selamat berpuasa

Ruziawati Bukhari said...

salam kak ina..

sedapnya kek ni.. nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

heheheh...

selamat menjalani ibadah berpuasa tahun ini..

moklong said...

ramai yg dh mcuba tp x tau la bila plk blh mcuba sendiri...tliur plk bila selalu tgk...hehehe....

indahhouse said...

salam ramadhan, kak inahar,
apa khabar? sempena ramadhan ni, saya mohon maaf atas segala salah silap saya.
Mengancamnya oreo ciskek tu kak. huhu, aritu beli biskut oreo, lupa beli cream cheese. sedapnya kak...!

Deliah's Deli said...

salam ramadhan kakak dr..yg ni tgk gambar pun mcm terasa kat dlm mulut turun ke tekak-sedap nyer kak....:p~