Friday, August 6, 2010

CUCI THE MUZIKAL 2 @ ISTANA BUDAYA

Salam rindu yg teramat rindu wat seme kengkawan ye! uisshh..hampir 2 minggu tak bersiarankan!! puan doc teramat la sibuknye..mmg tak menyempat nk hupdet blog..pepun mesej2 korang kita dh baca..insyaaallah ada masa nnti kita merewang umah korang lak! okay ler arini br leh nk entry pasal teatre cuci the muzikal 2 kt istana budaya yg ditonton malam semalam..perghhhh! memang x rugi woo nonton teater nih..mmg hebat banget..lawak tahap gaban..gelak sampai kuar airmata! para pelakon telah memberikan lakonan yg sgt mantap & spontan..terutamanya nabil yg walaupun baru pestaim berlakon teatre tp nmpak sgt bagus lakonannye dan boleh gak menyanyi dgn agak baik..kalau pelakon lain hans isaac,afdlin shauki,awie,vanida imran & harith iskandar xyah citer..mmg sgt bagus lakonan mereka..x sangka vanida pun leh nyanyi dgn baik kalau kak ina kl bagi rating 10/10..kita lak nk bagi 10 bintang**********..huhuuuu!! kepada semua para pelakon,pengarah (harith iskandar & dato' zahim albakri) & semua crew teatre CUCI THE MUZIKAL 2 nih..kita ucapkan setinggi tahniah dan syabas!! i salute uolss!!!! rasa cam nk pi lagi sebelum ia berakhir 10 ogos nanti..hehe! so u all kalu nk tonton cepat2 sbb tiket bnyk dh sold out ya!! okay ler.. korang layan jelaa foto2 kt bawah ni..





3 comments:

moklong said...

dah lama myimpan hajat nk menonton teater tp x pernah bkesempatan utk melaksanaknnya...emmm..bila baca n3 nih...lg la meluap2 nk g....tp bila agaknya pun x tau la...

maz said...

kakkkk..hri ni keje ke p jejln..waaa..p nonton xajak kita ye...mesti pecah perut tu gelak tu kan..hehe..

inahar ali said...

ina-moklong..esok show last..mmg best giler tau!!jom kita pi nak...

maz..mmg pecah perut tau maz..rugi ler kalu x nonton..ingat nk tgk lagi esok (show last) tp keje lak sampai malam..kalu x leh ajak maz..hehe!!