Tuesday, July 1, 2014

RED VELVET CAKE


Assalamualaikum & Salam Ramadhan buat semua pengunjung yang beragama Islam. Orang lain sibuk tunjuk juadah berbuka puasa tapi Pn Doc nak minta maaf kerana hanya dapat berkongsi foto kek red velvet jer pulak..hehe!! Sebenarnya kami sekeluarga sempat  menyambut besday Kak Ayin yg ke 18 tahun hari sabtu yang lepas..celebrate awal seminggu kerana kebetulan Kak Ayin dapat balik bercuti dari UITM Segamat sempena menyambut ramadhan weekend baru ini. Pn Doc hanya dapat buat sebiji kek red velvet..itu pun menggunakan tepung premix yg di beli dari rakan lama di FB iaitu My Mom & Daughter"s Bakery. Memang moist & gebu kejadiannye..kalau uols berminat bolehla tengok di link kt atas tu..anyway..jom layan foto2 ni kay! (untuk resipi RVC boleh tgk di entry lama di sini)




Hanya nak berkongsi perkembangan anakanda Sri yang baru saja di masukkan ke Wad 2A Hospital Rehabilitasi Cheras semalam utk memulakan proses fisioterapinye..tak taula berapa lama Sri akan dok di hospital ni tapi masih dibenarkan pulang ke rumah setiap hujung minggu. Cian anak ibu terpaksa menjalani ibadah puasa di hospital. Apa2pun moga proses pemulihan Sri berjalan lancar dan Sri dapat kembali aktif seperti dulu..InsyaAllah..Amiinn!


4 comments:

Azian Nd said...

Assalam Kak Ina..nampak gebu betul kek tu.Semuga kak Ina dan sri tabah menghadapi keadaan ini.Sesungguhnya Allah menduga untuk mereka yang mampu.

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

semoga Allah swt meringankan kesakitan Sri dan semoga dipermudahkan segala urusan doc sekeluarga..

inahar ali said...

azian..wassalam yan..amiinn! mekaseh ye yan!

inahar ali said...

SKTJ..amiiinn..mekaseh ye SK!