Saturday, February 11, 2012

CHEESECAKE..AGAIN!!


Taraaaa..Cheesecake..again  and again..and again..huhu!!! layaaannn...resipi kt sini...Daaa!!

11 comments:

~najwa~ said...

Bestnya kak....

Mas said...

sedappnya ciskek...
mas sukaaa...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.ina.apa kabar?wah!klu puan doc dah beraksi kat dapo..mmg mantop menunya.Mai sepotong..hihi

Ummi said...

Assalam Ina cayangggg...amboii amboiii, kejamnya entry...makan x hengaattt kita la tuuuu...adeeeei, talak 3 ke talak 1 jer Ummi ni dgn cik creamcheese niii...adeeei, *buat-buat lupaa... ^__^

ibh said...

Aslmk Kak Ina
kuat betul daya penarik cheese cake tu tau. Menggoda sungguh. . Heeeee

Zalia said...

ehem... ehemmm
kalau dah abes tlg buat lagi ye kak... lia nak juga :P

~~zAnAfAhMi~~ said...

Mana2 rumah ada cheesecake, adoi...anak2 tk mkn, mak bapak pulak yg kena abiskan.

inahar ali said...

najwa..mmg best..hehe!

mas..makyung kena wat sendirik takut kempunan lak..hehe!

atie..alaa dh abis aar..nampak gaya atie kena wat sendiri laa..hehe!

ummii..uiksss kita ngan ciss takkan ada talak2 dah..hahaha!

ibh..kalu menggoda mmg kena wat la nmpak gaya..hehe!

lia..tunggu stok ciss sudaa masuk dapo br leh wat lg..huhu!

zana..tu ler..kami kt umah lak kena berebut anak-beranak sekali ngan makbapaknye..hahaha!

kayrul-shah said...

tergoda betul tengok keputihan cheese cake tue..aduuhhh

inahar ali said...

kayrul-shah..tergoda lg menggoda..hehe!

SHAHZEE said...

mak aii cedapnye k.ina..
selalu nak mkn sy beli je hehehe