Sunday, March 20, 2011

TERIMA KASIH CINTA!!

Assalam..alahai ni citer 2 minggu lepas ekceli...masa gi nonton Teater muzikal 'TERIMA KASIH CINTA' @ istana budaya pd hari terakhir pementasan 6 mac 2011..thnx to tengku azura (supermodel top malaysia) yg telah mendapatkan tiket free buat kitorang..kami pergi berempat selain me & zura , aton & ana (both my clinic staffs..ekceli ana ni adik kpd t.azura). wah mmg best teater nih..puashati dgn lakonan & nyanyian semua pelakon yg terdiri dari norish karman, faradhiya, deja moss, tony eusoff, safura, shajiry, andeng af, vince, nadia, latif ibrahim, diddy af & ramai lagi. lagu nyanyian seme best2!!teater muzikal ni diadaptasi dari filem 'CINTA' yg ditayangkan beberapa tahun lepas arahan kabir bhatia yg mendapat sambutan hangat dulu.. tahniah wat pihak produksi serta krew terlibat yg telah berjaya menghasilkan teater yg menghiburkan..bnyk gak part sedih tau..bergenang gak airmata nih! pas habih nonton balik umah dan-dan cari balik dvd filem "cinta" yg lama tu..hahaha! sajer nk layan citer tu balik.. so korang layan jerla foto2 kt bawah ni ek...(more foto di FB..hehe)





safura & deja moss


tony eusof & deja moss



norish karman, faradhiya & nadia


aton bersama pengarah teater juga koreografer Pat Ibrahim

aton & tony eusof


hepi sgt dapat bergambo ngan hero baru Arja Lee filem '...dalam botol'..mmg kontroversi uuu!


ana & aton

aton & tengku azura top supermodel malaysia juga antarabangsa (thnx zura for the tickets..lebiuuuuu!!!macehh daun keladi ye..hehe!)


ana & jehan miskin



9 comments:

Mas said...

wahhh..kak ina..
bestnya tengok teater....
macam mana teater terima kasih cinta ni kak...
berapa bintang akak kasi....

kak ina kl (2) said...

best dapat gi kan..terutama dapat tiket free..

LiNda said...

wow..
besh besh ..

anymz said...

waaah!bestnya doc.untunglah dapat tgk artis2 dari dekat..kalau tau doc pergi mesti nak suh doc ambik signatute jehan miskin..best lak tgk otot2 dia dlm merong mahawangsa tuh.hehe

cikmanggis said...

fuyoo bestnya..lain kali ajak kita ya hehe

zarin said...

wah wah! bestnya kakkkkk...jeles nih :D

fara dean said...

rajin akak g tgk teater..
teringin nak p..
tp suami x suka..
mesti best!

Ariannalissa82 said...

Saya pun g tengok last show tu...

Naz said...

Salam kak INa..
Wah akak minat teater yer?