Monday, November 22, 2010

MENU AIDIL ADHA

Salam bersiaran kembali...huhuuu..rasanye lom terlewat utk kita mengucapkan salam aidil adha wat semua pengunjung..minta maaf ler tuanrumah baru nk tayang menu2 raya yg dh basi pon..hehe!! kami reramai menyambut raya korban di rumah kakandaku Amin di ampang..menu2 bergotong royong kami masak di umah memasing...my SIL masak nasi minyak & laukpauk..yglain tu my mom & adik2 kita masak.. kita hanya masak sempoi jek iaitu macaroni goreng sbb itu jer yg sempat memandangkan berkerja sehari sebelum raya tuh..x sempat nk membaking pon!! okaylaa memang betul2 mengejar masa nih..korang layan jerla foto2 menu yg sempat disnap ritu ek!..tuanrumah nk zaas kuar ada hal penting yg harus diuruskan....daaaaaa!!!











7 comments:

fara dean said...

wOw!! macam2 ada..yg paling terliur nengok ketupat daun palas...ishh sy tak pass lg nganyam ketupat mcm tu..

Ayu said...

salam dr,
waduh2 bestnya menu raya semuanya..
salam aidil adha buat dr & family..

cikmanggis said...

Zaassss sibuk memanjang ya...sedapnya menu raya tu terutama ketupat:)

kak Erna said...

dr.ina..sedapnya ketupat palas tu..
nasi minyak tu pun mengancam..
alahai ..lapo la pulak ni..tuan rumah takde pulak...

inahar ali said...

faradean..akak pung x tau gak menganyam ketupat palas tuh..hehe!

ayu..salam aidiladha gak wat ayu sekuarga ye..

cikmanggis..yuhuuu..nk cepat..kita main zaass2 jek pasnih..hehe!!

kakerna..tuanrumah br free memalam buta gini..jemput ler masuk klu x ngantuk lg..hehee!!

kak ina kl said...

kecian puan doc ni..apa nak buat kan..

nanti cuti lehlah cuba buat kek lapis esen vanilla tu..senang ajer nak membuatnya..

matahatijiwa said...

salam k.ina..
bnyk nyer juadah raya...uih...mesti best kan...terliur tgk...:)