Wednesday, August 6, 2014

SALAM AIDILFITRI 2014


Assalamualaikum..terlebih dahulu kita ingin mengucapkan salam aidilfitri buat semua kengkawan juga para pengunjung tersayang blog inahar ini. Kita juga ingin memohon ampun dan maaf jika selama berblog ni ada tersilap kata atau perbuatan yang menyinggung perasaan kalian. Semoga di hari mulia ini kita semua dapat bergembira dan ceria disamping keluarga masing-masing ye! Tak sempat nak bercerita panjang..jomla kita layan jer foto2 raya kat bawah ni ye...layaannss!!

Tiga hero kesayanganku..

anakanda2 kesayangan..

Ni lak foto2 di rumah bonda..
ayahanda & bonda tercinta


Suasana ziarah di rumah saudara-mara..
  
 
 
  
 

   
  
  
   
 

10 comments:

Acik Erna said...

Selamat hari raya..maaf zahir batin salah silap acik ketika tinggalkan komen ye doc

Haliza Ghazalli said...

Selamat Hari Raya maaf zahir batin...
Lovely pictures doc!

asyifa mustaffa said...

Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin...kakak Dr. yg cntik mnis! :)
Meriah rayanya!!!

inahar ali said...

acik erna..SHRMZB jua wat akak ye! samala juga saya kot2 ada yg tersilap kata spjg perkenalan kita di alam maya ni ye kak!

inahar ali said...

kakliza..mekaceh..SHRMZB juga ye kak!

inahar ali said...

asyifa..SHRMZB ye asyifa! kalu x meriah x raya namanye kan..hehe!

Sweetie said...

Salam raya! hai lambat saya sampai 'rumah' Ina.... dah abis kot biskut2 raya!

inahar ali said...

kaksweetie..hahaha..mmg lambat pon..kukui semua tinggal serdak jer kak..haha! SHRMZB ye kaksweetie!

mama sara nur said...

Selamat hari raya aidilfitri
Meriah bersama sanak saudara

inahar ali said...

mama..SHRMZB ye..mmg meriah banget kan! hehe..