Wednesday, September 15, 2010

SEKITAR RAYA 2010

Jom layan foto2 sekitar raya nih...

my 4 darlings..kak ayin,abg bani, sri & adam


ayahanda & bonda tercinta



my family tercinta...ni pun x cukup korum sbb my 3 brothers beraya kt umah mentua memasing


my parents ngan cucu2 tersayang..



antara menu yg sempat disnap!!








kek sekaya kukus & kek lapis hawflakes


7 comments:

ceni therebeq said...

Selamat Hari Raya dari mokcik,

Memang susah nak cukupkan korum bila adik beradik dah berumah tangga ni.

Famili mokcik tahun ni meriah skit sbb boleh cukupkan korum, semua adik beradik beraya kat umah mak dan ayah mokcik kali ni... situasi yg jarang diperolehi.

kak Erna said...

dr..ina..sedap2nya menu tu..masak sendiri ke..tu..dah tentu sedap kan..nampak kuah kacang je pun..dah rasa nak buat lagi dah..dah habis yang kat rumah...

inahar ali said...

mokcik..selamat hari raya gak akak ucapkan wat mokcik sekuarga! waah..mesti seronokkkan bila seme adik beradik dapat berkumpul! meriah giteww..

kak erna..semua menu tu masak sendirik kak! esok ingat nk wat lg kuah kacang tuh sbb kengkawan anak2 seme nk beraya..alhamdulillah!

Mas said...

kak ina...selamat hari raya...amboi...merriahnya...macam2 ada.....

cikmanggis said...

makcikmanggis suka songkok abang bani tu hehe..selamat hari raya:)

rapheydhillo said...

Teruji btol iman tengok gamabar2 food nih.. makin 'sihat' le nampaknya!

kak ina kl said...

salam dan selamat hari raya dr ina..bestnya menu..tahun dpn kalau raya kat sini boleh datang ke umah kamu.